Casual Outfit

/
6 Comments

T-shirt: Only, Jeans: Pull and Bear, Boots: Alberto Gozzi (Felicita ),Cardigan: H&M, Jacket: LTB
Belt: MAX&Co, Details: Accessorize.uk, Bag: Moschino






Ovaj outfit sam nosila prije par dana u Sarajevu, i nisam planirala da ga slikam, ali ova neobična lokacija i moj outfit koji se ne uklapa u ovu priču, su mi se činili kao zanimljiva cjelina. Posve casusal outfit, ja ovakve kombinacije često nosim na fakultet, jer su jako udobne. I da iskopala sam ove čizme preko koljena, posjedujem ih dobre četri godine, ali svaki put kad ih obućem zaljubim se u ovu čokoladnu boju, udobnost i kvalitet... još su mi omiljene.

Ps:  Ukoliko vas zanima kako nositi gležnjače ove sezone obavezno pročitajte Ovdje  moj članka na tu temu. Kisses.



You may also like

Broj komentara: 6:

  1. Bas ti je super outfit! Prelijep dzemper i lancic! A i super mi izgledas!

    Kisses Emina

    Blog: www.fashionbyemina.blogspot.com
    Instagram: http://instagram.com/eminamasovic
    Bloglovin: https://www.bloglovin.com/blog/12856043

    OdgovoriIzbriši
  2. Farmerke otkidaju koliko su dobre! :))

    *I daaa Kiko giveaway kod meneee! Pozivam te da ucestvujes :)
    http://kapege23.blogspot.com/2014/11/kiko-make-up-milano-srbija-kiko-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam te velike i udobne dzempere! Divno izgledas! :)

    www.fashion-board.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja isto, omiljeni komadi u ormaru :) Hvala ti mnogo.

      Izbriši

Pokreće Blogger.