Stripes, polka dots and tartan

/
1 Comments

Crop top- Zara,Shirt- Pull and Bear, Skirt- Pull and Bear, Belt-Sisley, Scarf- Orsay, Bag-Zara,
Sneakers-Adidas, Necklaces- Zara, Hat-Only
 














Moj današnji outfit je uglavnom  isnpirisan Grunge stilom. Tartan,pruge, tačkice i koža sve to zajedno. Ja mnogo volim da se igram sa modom, trendovima, stilovima, pa tako da u biti rijetko kada nosim klasične kombinacije.
Ovaj nemarni način odijevanja svoje početke krije u mladoj i urbanoj subkulturi koja je doživjela procvat krajem 80-ih godina – zajedno s popularnom Nirvanom i izlaskom njihovog  albuma ‘Nevermind’ koji predstavlja srž cjelokupnog pokreta. Osim toga, svojoj velikoj popularnosti grunge može zahvaliti nizu sljedbenika koji ne mare za tuđe mišljenje i prije svega teže ležernosti i unikatnosti. Grunge stil vrlo je lako prepoznati jer ga karakterizira odjeća koja dolazi u vidu više slojeva. Iako ovdje govorimo o modi, grunge stil predstavlja stil života i prkosi svojom pojavom materijalističkom društvu. Dok sam nosila ovaj outfit bila sam se baš u svom fazonu i definitivno grunge stil mnogo volim da nosim ali  naravno na  neki svoj način.


You may also like

1 komentar:

  1. Obozavam ovakve kape:D
    Uclanila sam ti se na blog poseti moj i uclani se ako nisi lepotaodaleks.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.