Fifty shades of b l a c k

/
14 Comments

Trousers-Zara, Boots- Zara, Jacket- Zara, Bag-H&M, T-shirt- Bershka
Cardigan- Marella















Dobro dan :)

Današnji outfit je fifty shades of b l a c k. Srijedom nosimo crno i kožu, ma nosimo crno svaki dan, kome trebaju boje?!  Neki trendovi mogu postati dosadni u nekom trenutku, ali postoje trendovi kojih se nikada ne možemo zasititi. Tako je u mom slučaju sa kožom, kožne jakne, suknje, helanke, pantalone, šorcevi, i razni dodatci su must have. Ne samo što su ultra moderni, već zbog jednostavnosti kombiniranja plus možete ih nositi u svim prilikama, zar to nije fantastično?

Kada bih morala da zadržim samo neke stvari u ormaru to bi bile ove kožne pantalone i genijalna jakna iz Zare i meni dosta ali neka neću o teškim temama, ja bih zadržala čitav ormar i još svašta nešto. (žene)

Ovaj outfit sam nosila za popodnevno kafenisanje sa prijateljicama, a sličnu varijantu sam nosila i na faks ali uz ravnu obuću. I da kako da zaboravim čizme, pa ja sam zaljubljena u njih, hitno mi trebaju smeđe, ma sve sam zamislila samo mi trebaju čizmeee! Dosta od mene za danas , budite mi i dalje tako divni, pozitivni i moderni naravno.

  Love S.






You may also like

Broj komentara: 14:

  1. My lovely girl <3

    http://miaaklifestyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno! :)
    http://natasafashionlover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow – love this look! You look absolutly stunning and your hair is amazing!
    Would wear the outfit, too and I want all the products in my closet!
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♥
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izgledas!

    I really like your blog!
    How about following each other? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  5. Crna je uvijek dobar izbor, a još ako je koža u pitanju....sviđa mi se jako i torba! divna kombinacija i fotografije! preslatke patkice, imam i ja neke fotografije sa njima, nešto ih ima po gradu u zadnje vrijeme.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Crna je zakon! :) A patkice su baš slatke, oduševim se kad ih vidim.
      Hvala mnogo Ivana!

      Izbriši
  6. Veoma lijep outfit :))
    www.fashionbyemina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Hello dear :) Great post, Beautiful photos :) I'm following you on GFC and waiting follow me back
    xx
    www.pisimel.com

    OdgovoriIzbriši
  8. This outfit is gorgeous and you look so beautiful!
    Would you like to follow each other?
    http://outsidethewardrobe.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.