Autumn

/
3 Comments

T-shirt: Zara, Jeans: Pull and Bear, Jacket: Zara, Boots: Zara, Bag: Zara, Scarf: Zara









Dobar dan :)
Ovaj outfit sam nosila jučer, uglavnom opuštena kombinacija za ni najmanje opušten dan. Zadnjih dana jednostavno nikako da uskladim sve obaveze na faksu, da nađem nekog da me slika a i ova silna kiša mi je pravila probleme :/ ali imam mnogo ideja vezanih za blog a i radim na jednom  projektu o kojem cu vas uskoro obavijestiti. Upravo krecem za Sarajevo, nadam se da cu uslikati outfit koji nosim jer je tu moj glavni i odgovorni fotograf (citaj: mama).
Želim vam divan vikend i hvala mnogo na silnoj podršci. xoxo
Love S.



You may also like

3 komentara:

  1. Odlicna kombinacija! :) Torba je fantasticna!
    http://natasafashionlover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Torba je strasno prakticna, šta sve stane u nju to je nevjerovatno :)

      Izbriši
  2. Outfit je jednostavno neprevazidjen za sve i svasta! Kada god imam problem oko izbora, ovo je must have kombinacija! :) Meni se dopada! http://lamiastoria018.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.