Make Up Storage

/
6 Comments

Cao dragi moji.

Današnji post je nešto drugačiji, danas vas vodim u svoj slatki dom i predstavljam vam moj kozmetički kutak.  Ja apsolutno uživam u šminci i svim tim ženskim stvarima. 

Šminkam se svakodnevno, i ne nisam neki profesionalac, jednostavno šminkam se onako kako volim i onako kako sam navikla.




Moja noćna i dnevna šminka su jako slične, crveni karmin  je nešto što cu ja nositi bilo da je noć ili dan, sve ovisno od raspoloženja. 

Jako volim karmine, posebno jarke boje i oni su dio moje svakodnevne rutine šminkanja prezirem ''nude'' nijanse karmina i prozirne sjajeve. 

Najbolji crveni karmin ikada mi je bio Sephorin (No. 34 Royal Wedding - Glossy - bright cherry red), ali nažalost potrošila sam ga pa čekam odlazak van granica tako da je Sephora prva stanica.

Što se tiče pudera tu sam vjerna svom Bourjois - Healthy Mix Foundation, koristim ga već 4 godine i ne bih ga zamijenila nikada, odlican je!




Olovke za oći su nešto što je sastavni dio mog šminkanja,  preferiram bijelu olovku i nju koristim najčešće, crnu olovku nikad ne koristim jer mi se ne sviđa.

 Zaljubljenik sam u rumenila i bronzere i nezamislivo mi je da ih ne stavim. Koristim uglavnom Givenchy- Prisme Libre bronzer i kuglice iz Avona.






Lakove za nokte volim ali ne znam ih staviti (čitaj: smotana sam ), tako da sam to prepustila  osobi koja zna šta da radi sa njima. Ja sam ih organizirala tako što sam se poslužila ovim stalkom za kolaće, ovo mi je super jer mi je sve pregledno.

Sjene za oći sam sortirala zajedno sa karminima u ovu proziru kutiju iz Yisk-a, jako je prakticna ja istu  koristim i za nakit.






Mnogo volim losione i mirišljave kreme, pored toga  da slaba sam na parfeme, trošim ih nenormalno, omiljeni mi je Dolce Gabbana - Light Blue i Versace -Woman. Mrzim slatkaste parfeme, ali zato volim jake parfeme, i  da...muške parfeme :)

Nikada ne bacam bočiće od  potrošenih parfema i imam ih jako mnogo, svaki me podsjeća na neki period života, ljude, događaje... jer šta vas može brže vratiti u neki period vašeg života nego miris parfema.


Svoj kutak sam ukrasila sa slikama sa porukom kupljenih u JYSK-u, Chanel posterom kojeg sam kupila u Parizu.  Ogledalo je DIY, naime ogledalo je starije od mene haha, stvar koju sam našla u ostavi, pripadao je mojoj neni pošto sam sentimentalna volim da su uspomene svuda oko mene, jako volim bijelu boju  tako da sa ga ofarbala u istu. 

Ima tu još dosta dodataka ali uglavnom su to pokloni i ne znam gdje su kupljeni... i da kako  da zaboravim svoje ilustracije na zidu, pošto sam student dizajna obožavam da crtam tako da ih kačim gdje stignem. Veoma ćesto mijenjam raspored stvari u sobi jer mi dosadi isti.





Nadam se da vam se dopada ovaj post, i da sam vam dala neke ideje kako da organizirate  svoj prostor.

Želim vam divan i ugodan dan, i držite mi palčeve jer večeras učestvujem u jednom takmičenju o kojem ću vam uskoro prićati.

Love S. xoxo



You may also like

Broj komentara: 6:

  1. Svidja mi se ovaj post! :)
    http://natasafashionlover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepa kolekcija make up-a! Prosto da uzivas u jednom ovako savrseno dekorisanom sminkerskom stolu :) Divne su ti i modne ilustracije :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Najvažnije je sebi organizirati prostor da bude praktican i sladak, jer šta žene više vole nego estetski lijep prostor sa finom šminkom.. Btw: posebno hvala za ilustracije, to mi mnogo znaci. :)

      Izbriši

Pokreće Blogger.