MakeOver

/
4 Comments




























Cao  dragi moj, i  kao što sam govorila u prethodnom postu, sudjelovala sam u jednom takmičenju pa vam donosim više informacija. Za sve ljubitelje mode u četvrtak u Mepas Mall-u odražan je MakeOver by Emerik Gudelj, ali to nije moglo proći bez mene haha i ovaj put ne ulozi gledatelja nego stiliste. Naime sve je počelo tako što sam  poslala svoju fotografiju na zadanu temu, ja sam išla sa temom spajaj nespojivo koja defintivno oslikava mene.

Zatim od sto i više prijavljenih kandidata odabrana sam među tri najbolje i momentalno ušla u finale. To mi je izuteno bila čast da je moj lični stil i način odjevanja prepoznat, jer sam mišljenja da djevojke iz Mostara imaju jako dobar stil ruku pod ruku sa djevojkama iz metropola, tako da je konkurencija bila jaka. Na dan održavanja imale smo  težak posao  za samo 20 minuta  s ograničenim budžetom kreirati savršen outfit na zadanu temu, zatim odrediti šminku i frizuru za modele. 

Bilo je jako stresno trčati po radnjama, smišljati outfit bez prisustva modela koji će nositi taj outfit za jako malo vremena,  a u cijelom tom haosu vas snimaju i slikaju razni mediji. I na kraju sam  zadovoljna ishodom, za prvo javno predstavljanje sam i više nego zadovoljna, naravno mišljenja sam da sve uvijek može bolje, ali za početak je jako dobro. Što se tiče nagrade osvojila sam treće mjesto za kombinaciju koju sam odabrala,iz svega ovoga dobila sam mnogo. Moje samopouzdanje je podignuto na već level jer nije lako pričati i biti pred svim tim ljudima i medijima drugo, nikada ali doslovno nikada nisam ništa kupila za 20 minuta a u ovom slučaju sam čitav outfit skombinirala, i najvažnije  dokazala sam svojoj porodici da mogu biti štedljiva sa buđetom što nije baš specificno za mene hahah :)

Ovo je bio jako veliki izazov za mene i drago mi je što sam bila dio ovoga. Zahvalna sam svim svojim divnim prijateljima i porodici koji koji su bili podrška tokom cijelog ovog procesa. Za outfit koji sam ja nosila dobila sam brojne pohvale kako žirija tako slučajnih prolaznika, a i meni se mnogo dopada tako da cu ga sigurno   slikati  za blog.

Ali kada se sva svjetla ugase i prođe euforija i napetost, ja se ipak vraćam svojoj pravoj ljubavi a to je moj blog,  u ovu ljubav ulažem i ulagati ću koliko god ja znam i umijem, jer ovo predstavlja mene u svakom smislu. Nevjerovarovatno mi je koliko mi vas pruža podršku koliko osoba uđe na moj blog,koliko sam divnih ljudi upoznala, ma volim vas sve malo je reći do neba volim vas 10 metara iznad i još više.




You may also like

4 komentara:

Pokreće Blogger.