All Black Everything

/
5 Comments
Skirt-H&M, T-shirt- Benetton, Jacket- Massimo Dutti, Hat- Accessorize.uk
Sneakers-Adidas, Bag- Valentino (old)











Cao dragi moji. Ovaj  outfit  sam nosila jučer i u fazonu je  all black everything. Crna je modni klasik, simbol profinjenosti , elegancije, ona je snažna, tajanstvena, ide uz sve, i uvijek je na modnom tronu. Koliko god mi svi eksperimentisali sa drugim bojama, opet se svi svjesno ili nesvjesno vraćamo viječnoj crnoj a posebno u ovim hladnim mjesecima. Sa crnom se ne griješi jer je uvijek u trendu. Ja i crna samo u vezi, i volimo se. :)
Želim vam divan vikend, uživajte u ćarima 'vesele' crne.

Love S.





You may also like

Broj komentara: 5:

  1. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale z pewnością nie ostatni ! ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je kombinacija...mislim da sam prokomentarisala vec i na instagramu ;-)


    http://www.fashionpumpkin.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna kombinacija! :) Zapratila sam te, zaprati i ti mene ukoliko ti se svidja moj blog :) http://natasafashionlover.blogspot.com/2014/11/green-parka.html

    OdgovoriIzbriši
  4. love the skirt and the hat !
    kisses from dimitris xx
    dimitriscode.blogspot.com
    hope you like it and visit it !

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.