Lovely Sarajevo

/
3 Comments



Trousers - Zara, Shirt- Pull and Bear, Hat- Accessories, Jacket- Zara, Bag-H&M, Boots- G.one (Azel), Sweater- Gina Tricot
















Dobar dan dragi moji :)
I kao sto sam obećala tu je post iz Sarajeva, u kojem sam provela divnu subotu. Sarajevo je grad u kojem sam ja redovan gost, u kojem imam mnogo prijatelja, i svaki put se divno provedem. Sarajevo je grad žive panorame prošlosti i modernog urbanog života. To je grad mladosti i ljubavi, tolerancije, umjetnosti, olimpijskog mira, grad po ukusu i potrebama svakog čovjeka samim tim da  je glavni grad moje divne Domovine zauzima posebno mjesto u mom srcu. Vrijeme je zaista bilo izvrsno, a fotograf (mama ) je bio super tako da sam zadovoljna sa fotografijama kako su ispale.
Outfit je  totalno u mom fazonu, ovu košulju sam najviše nosila u posljednje vrijeme jer je super za kombiniranje. Nadam se da vam se dopada oufit koji sam nosila, želim vam divan pocetak sedmice, a ti gospodine Sarajevo cekaj me vraćam se uskoro.
Love S.






You may also like

3 komentara:

Pokreće Blogger.