Mademoiselle

/
6 Comments

Blazer: S.Oliver, Skirt: Zara, T-shirt: Stradivarius, Bag: H&M, Hat: Zara, Bracelets- Cruciani and Accessorize.uk,Sunglasses- Chanel, Boots: G.one (Azel), Shirt: US Polo Assn




















Cao dragi moji :)

Moj današnji outfit je inspirisan famoznom Gabrielle Chanel. Prije svega ja sam njen veliki fan, kako nje kao ličnosti tako i onoga šta je ona napravila.  Nevjerovatno mi je šta je ona uradila u modnoj industriji i kako je stvoila novi pogled na modu. Jednostavno stvorila je stvari koje nikada neće izaći iz mode, stvari koje su prije pedest godina bile moderne jednako kao i danas. Neizmjerno sam joj zahvlna na ovom kroju blazera, crnoj haljini, šeširima i općenito uvođenju crne boje u gardarober žena što je do tada bila misaona imenica. No dosta o famoznoj Mademoiselle Coco, u današnjem outfitu preovladava crna i plava sa zlatnim dodatcima. Mislim da svi već znate koliko ja volim šešire, postali su moj zaštitni znak,  mi se volimo i jedva živimo jedno bez drugog :) Meni je današnji outfit baš fora i baš volim kada sam ovako obućena, sa notom damskog stila ali opet na neki moj način. Fotografije mi se mnogo sviđaju, ali šta mogu kad imam talentovane prijatelje, i ovako divan grad pa kad sve to spojimo izgleda zaista super. 

Kako vam se sviđa moj današnji outfit ?





You may also like

Broj komentara: 6:

  1. Oduševljena sam fotografijama, i baš mi je drago da sam pronašla tvoj blog :)
    Odličan outfit i jako mi se dopada kako ti sotji šešir, dala si mi inspiraciju kako mogu da nosim svoj :)
    Pozdrav :*
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/
    New post is up :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na divnim riječima, zaista si me obradovala. Drago mi je da ti se sviđa outfit, a još mi je draže da sam nekome inspiraciija. Hvala ti još jednom <3
      :)

      Izbriši
  2. Divne slicice Selmic :*** i post naravno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepo izgledaš a kombinacija je savršena! :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.