Lovely Zagreb

/
6 Comments

Sweatshirt-Zara, Jeans- Zara, Jacket- Zara, Bag-H&M, Boots- G.one (Azel), Hat- Accessorize.uk















Ovaj vikend je bio odvojen za Zagreb, koji obožavam i kojem ću  se uvijek rado vraćati ! Otišla sam sa jednom od mojim najboljih drugarica, upoznala mnogo divnih  ljudi  i fenomenalno se provela. Zagreb je divan grad, bogate historije i izuzetno šarmantan.
To je također grad nauke i kulture. Mnogi vrsni zagrebački naučnici i umjetnici obogatili su hrvatsku i svjetsku kulturnu baštinu. Zagreb nije samo poznat po svojim gotičkim crkvama, baroknim palačama, zgradama iz doba art decoa, prekrasnim urbanim parkovima, nego i po fascinantnoj atmosferi koja obavija historiski Gornji Grad. Iako geografski, kulturno i po baroknom nasljeđu pripada središnjoj Europi, u Zagrebu se, po mnogočemu, živi mediteranskim načinom života. Velik broj nezaobilaznih kafića s terasama, posebno u središtu grada čine ga „najvećim europskim kafićem“. Zahvaljujući raznim utjecajima, Zagreb zrači i privlači posebnim šarmom, a njegovi stanovnici su jako fini  i srdačni domaćini. Zagreb ima hiljadu  lica, i svako je istovremeno i profesionalno i opušteno, i suvremeno i uronjeno u hiljadugodišnju tradiciju, i kulturno i i urbano i avanturističko... ukratko  Zagreb je grad koji se jednostavno mora otkrivati i otkrivati, i opet nanovo otkrivati... Ja sam uživala  uz  macchiato na trgu Bana Jelaćića, istraživanju Gornjeg Grada, posjeti muzeja Prekinutih veza, vidikovcu sa kojeg se preuža predivan pogleda na cijeli grad, dugim i zanimljivim šetnjama, i naravno noćnim izlascima.
Što se outfita tiće casual...sivo-crna kombinacija, jako jednostavno i  idealno za lutanje po gradu.
Pošto me ovaj grad zaista oduševio, morala sam da podijelim ove fotogarfije sa vama, kako vam se sviđa ?


You may also like

Broj komentara: 6:

  1. fotografije su stvarno prekrasne...i meni se Zagreb jako sviđa, iako nemam često priliku otići...

    tvoja kombinacija mi je odlična..super jakna...i šešir je presladak.

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala puno! Zagreb je stvarno divan grad, baš me oduševio. Drago mi je da ti se sviđa kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fenomenalno si uklopila sve, kožna jakna i pocepane farmerke su pun pogodak :)

    http://dimi-cool.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš tako dvije stvari odlicne za kombinovanje, i hvala puno :)

      Izbriši
  4. odlicna jakna, super cizme i torba, sidja mi se... :)

    P. S. follow me http://alexandraintheeyes.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.