Rain, Rain Go Away

/
14 Comments

T-shirt: H&M,  Skirt: Zara,  Cardigan: Marella,  Bag: Guess, Hat: Accessorize.uk, Boots Hunter
Bracelets: Cruciani












Nema ljepšeg osjećaja nego kada iz ormara izvučem omiljene mi komade i to spojim u harmoničnu cjelinu. Ja sam osoba koja mnogo voli da kombinuje različite stilove, u ovom slučaju Hunterice u koje sam zaljubljena već duži period i ova divna suknja iz Zare. Generalno sam  veliki fan odjeće, koja je ukrašena  kristalima, ili šljokicama, to je ono za što se prvo zaljepim kad vidim i moram to da imam, jednostavno je tako. Dobra strana ovog outfita  je sto ga možete nositi i za noćnu i dnevnu varijantnu. Ja sam izabrala dnevno i mnogo mi se sviđa. Ko kaže da su šljokice samo za noć ?







You may also like

Broj komentara: 14:

  1. Apsolutno..nikada se ne osjecam tako dobro kao kada napravim mix svega sto volim, a pritom totalno razlicitog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da, i najvažnije je što to baš izgleda super. :)

      Izbriši
  2. Seeing you wearing your Hunter Wellingtons makes me Vidjevši što nosi svoje Hunter Wellingtons me čini vrlo sretnim pogledate sladak, imam par sjajnih crnih Huntress Wellingtons koje nosim sa suknjom i hulahopke kad idem u grad sa svojim prijateljima.
    poljupci
    Juliav

    Vidjevši što nosi svoje Hunter Wellingtons me čini vrlo sretnim pogledate sladak, imam par sjajnih crnih Huntress Wellingtons koje nosim sa suknjom i kad idem u grad sa svojim prijateljima.
    poljupci
    Julia
    Seeing you wearing your Hunter Wellingtons makes me Very happy you look adorable, I've got a pair of shiny black Huntress Wellingtons which I wear with a skirt and Tights when I go into town with my friends.
    Kisses
    Julia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Julia! I love my Hunter boots so much, that I'm now starting to wear them even when it's not raining. Sometimes people look at me funny. They must think I'm really confused about the weather. I'm ok with it though, my boots and I have an understanding. Kisses

      Izbriši
  3. Super ti je blog, hvala na divnom komentaru!
    Dopada mi se cao outfit, suknja i cizme su mi omiljene!
    Pratim te putem G+! Ako zelis mozemo da se pratimo putem Instagrama i Chicisima?

    www.misstyrafashion.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na tako divnim rijecima, drago mi je da ti se dopada. Naravno, pratit cemo se :)

      Izbriši
  4. hey there :) cool post !its pretty!

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links

    greetings from Germany

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you for such beautiful words, I’m glad that you like my style and it’s such a great idea that we are following and supporting eachother. I will do it right away. :)

      Izbriši
  5. hey love, where is your gfc follow button?

    OdgovoriIzbriši
  6. Presladak outfiit! A i ti si mi bas lijepa!
    Kisses Emina

    Blog: www.fashionbyemina.blogspot.com
    Instagram: http://instagram.com/eminamasovic
    Bloglovin: https://www.bloglovin.com/blog/12856043

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.