Hello spring, I think I love you

/
3 Comments


Dobar dan, dragi moji :)

Proljeće je napokon tu, a toplo i sunčano vrijeme dovoljan su razlog da se ''izvučem''  iz tamnih boja i krenem da nosim neutralne i pastelne tonove.
Za svoj proljetni outfit odabrala sam svoje omiljene ''loose fit'' svilene pantalone iz Zare.
Ovaj model pantalona mi je omiljeni, jer su prije svega jako odobne, odlično idu uz sve modele obuće, i najbolje od svega pristaju svim građama tijela.
Kombinirala sam ih sa bijelom majicom, kožnom jaknom, i gležnjačama iz Zare, dodala  par detalja i ''voila'', jednostavno zar ne ?




Love S.

















Jacket- ZARA
Pants- ZARA
T-shirt- ZARA
Boots- ZARA
Bag-  MOSCHINO
Watch-DANIEL WELLINGTON
Bracelets- Mayanas


You may also like

3 komentara:

  1. I ja sam jedva docekala prolece ;) A za tvoj look mogu samo da kazem Wow, svidja mi se komplet kombinacija a pantalone su apsolutni vrh!!! Pozdrav
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepe prolećne fotke :)A ti sva sijaš!
    Volim ovakav boho chic fazon! Divne pantalone i cool cipele.
    Savršrena kombinacija :*

    OdgovoriIzbriši
  3. The pants are amazing!! :)
    New post in my blog dear
    Kisses

    xx Lisbeth
    novedadesatualcance.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.