Say Bonjour to the Beret

/
2 Comments










Cao dragi moji :)

Znate onaj osjećaj kada čitav outfit smislite  prema jednom detalju?
Meni se to redovno događa, prva stvar koju sam stavila na sebe bila je ova plava beretka , znala sam da je moram nositi, a ostatak outfita je morao biti prilagođen njoj.
Da, tako ja smišljam svoj outfit, bilo da su to torba,cipele ili u ovom slučaju popluarna beretka, jedan detalj je dovoljan da me inspiriše i da nastane moj outfit, znam zvuči ludo, ali je zabavno.

Zaljubljenik sam u pariški šik i kada bih morala birati šta cu nositi do kraja života, bez problema bih rekla, mnogo crno, ''C'' kroj blazera, suknje svih dužina i naravno beretka i šešir.
Meni dosta, no kada god stavim nešto na sebe što predstavlja pariški šik, odmah krenem da gunđam francuski koji nema nikakve veze sa francuskim.
Znate franuski jezik mi nikada nije išao, pariška moda me privlači ali nisam kompetentna da kažem da li je dobro nosim, zato današnji outfit nazivam  '' Mostarski začin na pariški način''.

Ljubim vas i volim, nadam se da vam se dopada moj outfit.


Skirt- H&M
Blazer- s.Oliver
Shirt- ZARA
Boots- ZARA
Bag-  MOSCHINO
Watch-DANIEL WELLINGTON
Bracelets- Cruciani, Mayanas
Beret- Accessorize











You may also like

2 komentara:

  1. So pretty!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  2. Hey there gorgeous!!! I love the layering of this outfit, especially that hat and the shawl!
    So fashionably beautiful hun!!

    I am so happy I found your blog. Would you like to check out my blog and perhaps follow each other on GFC and/or other social media?

    Have an amazing day!

    XOXO, HaeMin
    http://haekunamatata.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.