Beautiful Prague

/
12 Comments



 

Kada želim skrojiti neku novu uspomenu, upoznati druge narode i kulture ili jednostavno napraviti mali odmak od uobičajene svakodnevice, onda je putovanja pravi  izbor. Upravo to je potaklo  i mene da nakratko napustim svoj grad i odlutam u zemlju kristala i piva, zemlju Franza Kafke i Bedřicha SmetaneČešku. 

Prvo što me očaralo i oduševilo u Pragu jeste  sama arhitektura jer  cijeli grad je zaista prepun dvoraca, sinagoga, nebrojeno crkvi, i to sve ljepša od ljepše. Svaka, baš svaka zgrada je ljepota za sebe, s fasadom punom skulptura i ornamenata.

Očekivala sam da putovanje bude lijepo, govorili su mi da je Prag najljepši grad u Europi, jedan od najljepših na svijetu. Slušala sam ih ali sam sumnjičavo razmišljala – zar može nešto biti ljepše od Pariza? Sad znam da može, ili su možda podjednako lijepi. 

Zaista, Prag je bajkovit grad! Sve te crkve, mostovi i kule, kao da su istrgnuti iz prošlosti i zalijepljeni u današnje vrijeme.

Nazivaju ga krunom svijeta, gradom s hiljadu tornjeva, gradom zlatnih krovova...Prekrasan, jedinstven, kulturno bogat...Jednom riječju: Prag.




















Jedino što sam znala kada sam došla u Prag jeste da me čekaju kilometri pješačenja i tako je i bilo. Zato sam se odlučila za udobnu i slojevitu kombinaciju u kojoj ću nesmetano otkrivati grad. Nadam se da vam se dopada moj post o divnom Pragu i naravno outfit koji sam nosila.


Jacket- ZARA
Skirt- H&M
Boots- BOROVO
Bag-  MOSCHINO
Cardigan- PULL AND BEAR
Watch-DANIEL WELLINGTON
Bracelets- Cruciani, Mayanas
Hat- ZARA,














You may also like

Broj komentara: 12:

  1. Draga post je odlican a i i outfit je tako chic...slike su predobre a ova sa mehuricem mi je nesto posebno :)

    http://www.fashionpumpkin.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, drago mi je da ti se dopada :)
      Ta fotografija je i meni omiljena haha :)

      Kisses :-*

      Izbriši
  2. Prague looks beautiful! Great pictures!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedan od najlepših gradova koje sam posetila! Čaroban!
    Slike su fenomenalne. Jako mi se dopao tvoj blog,moraću da se učlanim :)

    Kapege life moments :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista je čaroban i meni definitivno omiljeni :)
      Hvala ti puno, na tako divnom komentaru.
      Kisses :*

      Izbriši
  4. I’m in love with your blog It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj prelepe su fotografije i Prag je divan, ja ga obozavam..jednostavno je caroban :) Odlican post :)


    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Adela, drago mi je da ti se dopada :)
      Prag je zaista divan grad.

      Kisses. :)

      Izbriši
  6. Ja nazalost jos nikada nisam posjetila Prag, ali se nadam da ce se to desiti u skorijoj buducnosti. Fotografije su zaista prekrasne, a tvoj outfit je izvrstan! Mnogo mi se svidja sesir, a i cizme su mi odlicne.

    Nadam se da se nastavljamo citati :)

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Hana na tako divnom komentaru :)
      Prag je zaista divan grad, cim ti se ukaže prilika obavezno ga posjeti.

      Naravno, pratim te blog ti je super.

      Kisses.



      Izbriši

Pokreće Blogger.