Layers

/
8 Comments


Cao dragi moji :)

Došli smo do zadnjeg posta za ovaj mjesec, ja današnji dan provodim u pakovanju,   jer za par sati putujem sa prijateljicama u Prag i jedva čekam da upoznam taj zlatni grad.Ukoliko želite da  vidite koje outfite nosim u Pragu pratite me na mom Instagram profilu ( Click, Click, Click)

Što se tice outfita, nosim komade koje ja generalno jako volim, a mnogo mi je dopada kako su se uklopili u jednu cijelinu.  Slojevita odjeća je My Number One u zimskom periodu i u suštini najbolje se osjećam kada nosim takve outfite. Mislim da je moja vodilja u kombinranju outfita Less is More, but More is better!  

Najnovija su istraživanja pokazala da odabir odjeće uvelike utječe na naše raspoloženje. U mom slučaju ja se najbolje osjećam kada nosim slojevitu odjeću sa dosta aksesoara još ako tome dodamo dobre cipele, to sam onda ja, na svom terenu. Ako trebate instant rješenje za podizanje raspoloženja? Zavirite u svoj ormar!

Pitate se koji je najbolji modni dodatak koji će ići uz sve, bez obzira na odjeću i dan u sedmici? Osmijeh. Tvoj izraz lica i energija kojom zračiš na raspoloženje utječe više nego odabir odjeće. Prošetajte  ulicom sa osmijehom na licu i garantiram ti da će vam dan biti ispunjen dobrim vibracijama

Love S.











 Skirt-ZARA,
Hairband- ZARA
Boots- ZARA
Belt-ZARA,
Scarf- ZARA
Coat-COMMA'
Blazer- Zara




You may also like

Broj komentara: 8:

  1. Osmeh je svakako zacinio ovu odlicnu kombinaciju :) Odlicna suknja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slazem se sa Ninom :) Fotografije su odlicne i mislim da ne moze svako da ponese takvu suknju,tebi super stoji :)

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Adela na tako divnom komentaru!
      Divna si :*

      Izbriši
  3. Hey Selma, you have a lovely blog! I like your outfit, it fits you so well :)
    We can follow each other on Google+ and blogger?

    xoxoxo

    ewiie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastične slike.Prelepa kombinacija. Mnogo mi se sviđa kaput. Ti si prelepa.
    Molim te poseti moj blog, mnogo bi mi značilo, a ako ti se svidi komentarisi i učlani se. Ja sam definitivno član tvog bloga
    <3
    http://suzanas1.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno drago mi je da ti se dopada :).
      Naravno da cu posjeti tvoj blog.
      Hvala jos jednom :*

      kisses.

      Izbriši

Pokreće Blogger.