Easy Chic

/
2 Comments


Dobro dan dragi moji :)

Dvije boje koje su ključne u mom ormaru  su denitivno crna i bijela. One takve kakve jesu, vječne, moderne i nevjerovatno praktične za kombinovanje zaista moraju imati posebno mjesto. Mislim da je tako kod večine nas. Još od  nastanka Chanela i njihove igre crno-bijelim tonovima, vjerojatno ne postoji kombinacija koja je ujedno toliko klasična, ali i elegantna.  Idealna je za dane kada baš nismo inspirisani ili jednostavno želimo pobijeći od šarenila boja.  Ja sam svoju crno-bijelu kombinaciju razbija sa par zlatnih detalja i to je to. Vrlo jednostavno, praktično, toplo i udopno, baš ono što mi je trebalo za današnji dan.

Nadam se da vam se dopada današnji outfit. :)

Love S.











Skirt- H&M
Boots- ZARA
SWEATER- ZARA
Necklace- STRADIVARIUS
Coat-COMMA'
Bag- EBAY
Watch- DANIEL WELLINGTON











You may also like

2 komentara:

  1. Odličan outfit! Baš mi se sviđa DW sat. :)♥

    Poseti moj blog : http://fashionholicyeahh.blogspot.com/ ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Great look dear! Love the skirt with that sweater!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.