Back to basics

/
2 Comments

Cao dragi moji

Za početak ove sedmice  odlučila sam se za jedan jako jednostavan outfit. U danima koji su pretrpani raznim aktivnostima i obavezama preferiram da nosim udobne outfite.  Takav je današnji opušten, topao, mekan, jednostavan i bez mnogo detalja, to je ono što mi je trebalo da savladam ovaj ponedjeljak . Odjevne kombinacije  u  zemljanim i neuralnim tonovima su moj izbor za dane kada nisam pretjerano inspirisana šta obući.  Nekada je   ''Back to basics'' upravo ono što nam treba. 

Meni se dopada kombinacija ovih boja, a vama ?

 Love S.








Boots- Alberto Gozzi (Felicita)
Jeans- LTB
Bag- GUESS
Belt- MAX&Co
Cardigan- PULL AND BEAR
Scarf - PULL AND BEAR
Sunglasses - CHANEL
Bracelets- Cruciani, Mayanas
Watch- DANIEL WELLINGTON




You may also like

2 komentara:

  1. Lovely casual look :)
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se jako dopada, a poslednja slika bi trebala da ide za razglednicu koliko je lepa :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2015/02/second-hand-catch-up-i.html

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.