Boyfriend jeans

/
4 Comments

Cao dragi moji :)

Danas za vas imam malo drugačiji post, naime odlučila sam da svakog ponedeljka za vas pišem rubriku ''tips and tricks'', namjeravam pisati o  modnim i beauty trikovima, te postavljati razne DIY projekte, pa se nadam da će vam biti zanimljivo.

Današnji post posvećujem mom omiljenom komadu jeansa, naravno to je - Boyfriend jeans.
Boyfriend jeans ili ‘dečkove hlače’ je doslovan prijevod za ove cool hlače koje izgledaju kao da su vam za 3-4 broja veće. Najčešće su niskog struka i imaju duboke džepove s prednje strane. Široko krojena odjeća trenutno je veoma popularna.  A da bi ta odjeća zvučala i izgledala interesantnije, zovemo je Boyfriend Fit.
Ovaj model jeansa mi je omiljeni iz više razloga, ali najviše zbog toga što ih mogu nositi uz sve i svašta, idalne su za kombiniranje.

Iako su Boyfriend jeans već  nekoliko sezona IN, moja opsesija ovim modelom jeans počela  je prošle godine i od tada  su na mojoj list  ''must have'' komada.
Kada sam kupila svoj prvi par Boyfriend jeans, ja jednostavno nisam izlazila iz njih tako da sam i sama sebi dosadila.
Godinu dana kasnije skupila sam svoju malu kolekciju ovog modela jeansa, ali opet imam dva para koje su mi omiljena, razlika je samo u boji jedne su malo tamnije druge svijetlije, model je isti.

Upravo ta dva moja omiljena modela nosila sam na bezbroj načina, ali danas sam se odlučila da vam pokažem sedam različitih kombinacija sa dva para jeansa.
Ja  sam iz nosila uz gležnjale, tenisice,  štikle i espadrile, savršeno idu uz sve modele, važno je samo da ne nosite duboku obuću.

Krivac za nastajanje ovog trenda je Kate Holmes, koja je izašla na ulicu noseći traperice od od svog muža Toma Cruise i od tada nastalo ludilo za boyfriend jeansom.
Ako posjedujete ovaj komad jeansa znate o čemu govorim, a ako ne onda si posudite jedne od svoje jače polovine ili jednostavno prošećite do nekog  high street dućana.

Nadam se da vam se dopadaju ove moje kombinacije, a bilo bi mi jako drago da sam vas na neki način inspirisala kako da nosite svoje, a ako želite da saznate nešto više o ovom modelu možete pročitati moj članak na portalu Merak.ba.

Love S.









You may also like

4 komentara:

  1. Great picks!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  2. Boyfriend jeans are so sexy. Always a great look with them. Always love them too with white tees.

    Jessica | notjessfashion.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš znaš kako da nosiš boyfriend jeans! Impresionirana sam kombinacijama, urbano i chic :)
    Bravo !!!!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.