Maxi Skirt Style

/
5 Comments

Cao dragi moji,

Duge suknje su aktuelne već nekoliko sezona, a po mom mišljenju one su uvijek trendy komad koji vrijedi imati u svom ormaru.
Ovaj model suknje mi je omiljeni, pitate se zašto? Jedna maksi suknja = Bezbroj kombinacija, dovoljno da se zaljubim u ovaj model.
One su svojevrsni glasnik sunčanih dana, ležerenosti, ali isto tako i elegancije. Još su uz sve to i praktične te primjenjive za više prilika, svečanih i onih malo više casual.

 Lepršave, plisirane ili sa cvjetnim motivima, suknje mogu da budu kakve god želite. One prekrivaju nedostatke i naglašavaju i izdužuju vašu figuru.
Duge suknje mogu se nositi uz bilo koju majicu, košulju, sako, sa visokim petama, platformom na obući, ravnom obućom, baletankama a tu su naravno i nezaobilazne starke.

Ja sam ih nosila u sve i svašta, i svaki put se iznova iznenadim kako se dobro uklapaju uz sve ostale komade. Ipak moram da priznam trenutno moja omiljena kombinacija uz maksi suknju, su gležnjače, majica sa printom i  kožna jakna. Naravno nosim ih na razne načine, a danas sam za vas pripremila jedanest mojih omiljenih kombinacija. Nadam se da vam se dopada moj današnji post i naravno moje kombinacije.

Love S.
















You may also like

Broj komentara: 5:

  1. Super su kombinacije, pozeljela sam imati koju maxi suknju, sto svakako i hocu :D :*

    http://adalleta.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno..Jel mozes da mi kazes koliko si visoka? :)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.