Smile, Sparkle, Shine

/
8 Comments












Svake godine u ovo doba oživljava se veliki trend šljokica i metalik sjaja – „glitter&glam“ – jedan od najvećih modnih trendova 70-ih i 80-ih godina; danas, naravno, prilagođen modi našeg vremena.
Danas su šljokice postale dio svakodnevne garderobe, ne samo što su vrlo glamurozne i efektne, uvijek nam dobro dođu kada ne znamo što obući a želimo se osjećati baš cool.
Sezonama su se polako uvlačile, a danas nema gdje ih nema, jednostavno dominiraju, a svi ih više manje volimo.
Šljokice za večernji izlazak postale su prošlost jer najbolje dolaze do izražaja na dnevnom svjetlu,a možete ih kombinirati na sto načina.
Ma ko može odoljeti tim slatnik sjajnim komadima?
Za kraj godine bještavi i sjajni komadi su definitivno moji izbor,možda zbog praznične eforije ili pak zbog nekog sujevjerja da mi naredna godina bude baš sjajna i bještava... ne znam.
Ovaj outfit sam nosila prije par dana dok je bilo jako divno vrijeme,  već dva dana želim da se slikam ali to jednostavno nije moguće zbog jako hladnog vremena a i snježog prekrivača koji je prekirio cijeli balkanski prostor. Tako da slikanje i nove oufite ostavljam za narednu godinu, a sada se bacam za spremaje i pakovanje za najluđu noć.

                 






You may also like

Broj komentara: 8:

  1. Amazing look! I really like the skirt :)
    I wait you in my blog dear
    Kisses

    xx Lisbeth
    Novedadesatualcance.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan outfit! Lijepa kao i uvijek! :*
    Kisses Emina

    www.fashionbyemina.blogspot.com
    - Pratim te na GFC

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam šta mi je ove godine, ali luda sam za srebrnom bojom! Jakna i suknja su savršene! Odlična kombinacija!

    Sretna ti Nova Godina!

    www.downtowngirl.com.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te ista sam takva haha vec pola godine srebrena mi je omiljena :)
      Hvala puno, drago mi je da ti se sviđa.
      Hvala na čestitci, želim ti sve najbolje u narednoj godini...
      Sretna ti Nova Godina!
      Kisses.

      Izbriši
  4. Obsessed with your vest and skirt, you look so pretty :)

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.