DIY

/
2 Comments
























Najluđa noć u godini nam se opasno približava.
Samo par dana nas dijeli od kraja ove i početka neke nove bolje godine.
Pošto su šljokice drugo ime za novu godinu predstavljam vam super stvar pomoću koje vaše stare cipele mogu izgledati kao nove.
Potrebno je da odvojite samo malo  vremena, skupite par ideja, pustite svoju maštu i 'voila'.
Ja sam luda za DIY projektima, i super mi šta se sve može napraviti na vrlo jednostavan način.
Postoji par stranica i blogova koje ja pratim, i koje me svakondnevno inspirištu,  super mi je Lauren Conrad , inspirativna Mr.Kate i naravno nezaobilazni Pinterest.

Nadam se da sam vam dala neku ideju kako i vi možete napraviti neku svoju stvar, odriješite svoju maštu i stvarajte... ali ne zaobravite šljokice ipak je vrijeme praznika.



You may also like

2 komentara:

  1. wowow!!! wonderful idea!! very creative!! love your blog!! following you! hope you can visit mine and follow me too!! kisses!

    www.fashionizein.com

    OdgovoriIzbriši
  2. How beautiful! This is just great :D
    Merry Christmas! :)

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.