My fairytale

/
10 Comments
























Cao  dragi moji. :)

Danas imam za vas jedan poseban post i jedva sam čekala da postavim ove slike.
Prvo svima vama želim da zahvalim na 214,907 pregleda ovo stvarno nisam očekivala za tako kratko vrijeme.
Presretna sam, učinili ste moj decembar još savršenijim i dali mi dodatnu motivaciju da se još više trudim i budem još bolja i bolja. Hvala vam. <3
Već neko vrijeme planiram da napravim ovaj post, ali odlučila sam da to bude u decembru, i na dan mog rođenja.
Sve je krenulo od omiljenog komada koji posjedujem, ova moja Sherri hill haljina jednostavno je tražila da je izvučem iz ormara nakon tri  godine i da ugleda svijetlo dana.
To koliko su maturalne haljine nesikoristive svi znamo, ali nema veze što je ne nosim, gledam je i volim i nedam je nikome, moja je i uvijek će mi biti među favoritima.
Ali naravno u realizaciji moje 'bajke' bio je presudan fotograf, koji ne da je zadovoljio moja očekivanja nadmašio ih je.
Mislim da su mi ovo omiljene slike ikada, zato topla preporuka za Phos Photography koju vodi jako talenotovana djevojka.
Nadam se da vam se dopada ovaj post, a ja sada krećem u akciju puhanja svijećica jer želja i 'željica' imam jako puno.









You may also like

Broj komentara: 10:

  1. sretan rođendan i sve najbolje! slike su stvarno fantastične! haljina je prekrasna i divno ti stoji...
    ja imam par fotografija od tu iz studenskih dana.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. very very gorgeous look, and you are so beautiful :)
    you have a very nice blog, check out mine too maybe we can inspire eachother?

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepa ti je haljina - i super izgledas!!!
    Kisses Emina

    www.fashionbyemina.blogspot.com
    -> New post is up - Check it out!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, what a beautiful dress! And you also look very gorgeous. :)

    www.eylemdelacroix.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.