Petal pink

/
18 Comments

Boots- H&M, Jacket- Zara, Bag-Accessorize uk,T-shirt- H&M,Cardigan- Bershka,
Hat- Zara, Skirt- H&M














Mini torbe su must have ove sezone, i svi modni dizajneri dali su svoj doprinos ovom modnom hitu i napravili svoje modne verzije.
Ja sam odljepila za ovom iz Accessorize-a  nju sam dobila na poklon i od  sada smo najbolji prijatelji.
Nisam neki fan malih torba više volim velike torbe u koje stavim sve sto mi treba i sto i jednu stvar koja mi ne treba (žene) ali ova... ova je posebna priča.
Ovaj put posebno su me osvojile moje nove gležnjače koje tražim već neko vrijeme i konačno su tu jer imam najbolju sestru na cijelom svijetu :)
Ovakvi outfiti su mi omiljeni jer imaju tu ženstvenu notu, ja se u njima najbolje osjećam i jako često ih nosim.
Potrebno je samo par basic komada koje če te osvježiti omiljenim aksesoarima i 'voila' stvorili ste  omiljenu kombinaciju.
Nadam se da vam se dopada outfit koji sam nosila, a vama želim divan početak sedmice.


You may also like

Broj komentara: 18:

  1. gorgeous outfit, love the pastel color.
    thank you for visiting my blog :)

    www.angelaah91.blogspot.nl

    OdgovoriIzbriši
  2. What a lovely outfit! Just love that pink sweater :)

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  3. you're totally rocking that outfit dear! I love how you layered your fur pink sweater over your leather jacket :)
    btw, you have a lovely blog :) want to follow each other? let me know so I can follow right away!
    xoxo
    www.switbbydoll.com

    OdgovoriIzbriši
  4. You are so beautiful ♥
    İ love this blog !
    İ follow you you can also follow me please..
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična kombinacija! I ova ružičasta ti divno stoji! Pratit ću tvoj blog :)

    www.downtowngirl.com.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Marina, drago mi je da ti se dopada :)

      Izbriši
  6. Predivno, sve je jako lepo usklađeno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista ne znam šta da kažem osim savršeno!! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dopada mi se spoj crne i roze. Torbica je odlicna.
    Milena

    OdgovoriIzbriši
  9. What a beautiful blog!
    How about to follow each other? <3

    http://nails4babes.blogspot.com/ Just let me now and I follow you back :)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.