White Is The New Black

/
3 Comments




Jednostavna, nevina i čista, bijela boja pravo je osvježenje na modnoj sceni.
Prednost bijele boje je ta što je možemo  kombinirati s ostalim bojama i svim modnim uzorcima.
To je čini savršenim odabirom u svakoj prilici.
Bijela majica i košulja modni su evergreen.
Čim zatopli, bijela je jedna od omiljenih boja, posebno ljeti jer vrućine lakše podnosimo u svijetlim nego tamnim krpicama zar ne ?
Ja sam za svoj današnji outfit odabrala mnogo bijele, dodala bar detalja, a cijelu priču začinila bajkerskom kožnom jaknom
Volim da nosim ovakve kombinacije, gdje super funkcionišu vintage komadi, sa urbanim Boho i rokerskim elementima.

Nadam se da vam se dopada ovaj outfit, meni je definitivno jedan od omiljenih.
Ljubim vas i volim.














 Jacket- Pull and bear
   Bag- H&M
Shoes- Stradivarius
Shirt- Bershka
Skirts- Stradivarius
Necklaces- OZG nakit



You may also like

3 komentara:

  1. Nice look!
    xx
    theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepa kombinacija :)
    Ako imaš vremena posjeti moj blog, nova sam i puno bi mi značila podrška iskusnijih kolega :)
    http://lafdiary.blogspot.com/
    Veliki pozdravvv

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepa kombinacija :)
    Ako imaš vremena posjeti moj blog, nova sam i puno bi mi značila podrška iskusnijih kolega :)
    http://lafdiary.blogspot.com/
    Veliki pozdravvv

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.