KEUNE- Care line Satin Oil

/
2 Comments




Cao, dragi moji!

Danas za vas ima jedan jako zanimljiv post, naime radi se  o Keune, novoj liniji za njegu kose.
Nadam se da će vam ovaj post biti od pomoći ukoliko kao i ja  vodite muku sa svojom kosom.
U nastavku možete saznati nešto više o ovom tretmanu, gdje sam ga radila i kakav je učinak.




Care Line Satin Oil formula u obliku esencijalnih minerala i bogate mješavine luksuznih ulja prodire u višestruke slojeve kose. Ova jedinstvena formulacija ulja  kosi daje blistav sjaj izvana također je hrani i iznutra. Kosa je čvršća, uz izuzetnu njegu i blistav sjaj.

 ZA NJEGU
Ulje Monoi i ulje sjemenki Papaje prodiru u unutrašnjost vlasi, obnavljajući suhu i oštećenu kosu. Ulje Slatkog badema njeguje slojeve neposredno iza kutikule.

ZA MEKOĆU
Yangu ulje omekšava, zaglađuje i štiti pukotine u vlasi kroz prirodno prisutne antioksidanse, Omega 6 i omega 9masne kiseline te UV zaštitna svojstva.

ZA SJAJ
Ulje Maracuje (poznato kao Passion Flower ulje), bogato je Omega 6 masnim kiselinama, zatvara i zaglađuje vanjsku površinu, dajući kosi nevjerojatan sjaj.

ZA ZDRAVU KOSU
Esencijalni minerali njeguju vlasište i reguliraju ravnotežu vlažnosti.


Moja priča o kosi je sljdeća:
Imam prirodno kovrđavu kosu i  nisam nikada bila zadovoljna što je kovrđava tako da sam je uvijek ispravljala.
Moj puberteski hir ja zahtijevao da uradim neku promjenu, tako da sam na putovanju uradila neku vrstu Dreadlocks-a.
To čudo na glavi nosila sam 3 mjesca, pored toga često sam se farbala i izlagala kosu raznim štetnim utjecajima.

Međutim prije dvije godina izbacila sam figaro i peglu iz kuće, farbam se svako pet mjeseci, farbama koje su na prirodnoj bazi
Kosu više ne tretiram sama, već samo to prepustila mojoj frizerski koju posjećujem dva puta sedmično

Kosa mi se znatno oporavila i počela da konačno raste od kada sam je prestala peglati.
Međutim treba tu još svašta da se popravi, ali sada joj posvećujem mnogo pažnje i želim da postignem da mi kosa opet bude zdrava kao što je bila prije svih mojih eksperimenata.


Pošto mi je sada jako važno da mi kosa izgleda lijepo, te da ima sjaj, odlučila sam se da uradim ovaj Keune Oil tretman. Mislim da vam ne trebam mnogo pričati, dovoljno je da pogledate prvu i drugu fotografiju i sve će vam biti jasno.
Kosa mi je dobila nevjerovatan sjaj, jako je mekana,  te  više nemam problema sa češljanjem, moja kosa je jednostavno živnula.

Ne da sam zadovoljna, prezadovoljna sam i mislim da je ovo  bez preuveličavanja jedini tretman koji je pomogao mojoj kosi.
Ovaj tretman ću zasigurno ponoviti još koji put, jer kao što sam vam rekla želim da imam zdravu kosu.





Učinak nakon prvog tretmana me oduševio i toplo vam ga preporučujem. Kosa je mekana i sjajna, te manje se masti.
Za omjer cijene i kvalitete dajem još jednu čistu peticu!



Tretman sam radila u frizerskom salonu u koji ja idem dugi niz godina.
Frizerski salon se zove  '' V & N BEAUTY'' i nalazi se na adresi M.Tita, na Tekiji.   (Kontakt). 
I svi vi što ste me pitali gdje radim ove savršene lokne evo vam odgovora.
Ukoliko se odlučite da uradite ovaj tretman, ostavit ću vam kontakt telfon.

Tel: 061/547-954

Obavezno mi javite da li ste probale Care line Satin Oil proizvode i kakva su vaša iskustva?

Love S.





You may also like

2 komentara:

  1. Nice cosmetics. Its look really good ;) I never heard about this company.

    OdgovoriIzbriši
  2. Takodjer imam prirodno frckavu kosu,koju naravno ne volim bas i stalno ju ispravljam pri cemu se ostetila,koristila sam brdo proizvoda ali nista. Sada odoh trkom u DM da kupim ovo :)) Hvala puno :D I da,odlican blog samo tako nastavi,BH blog scena treba da se razvija :)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.