Back to basics

/
3 Comments

 Cao dragi moji,

Ne znam za vas, ali ja sam potpuno odljepila za suknjama i haljinama midi dužine.
Uske , široke, šarene, jednobojne.... svejedno, samo neka su ispod koljena.
Ova suknja iz Stradivariusa, se pokazala kao odličan komad, nosila sam je u svim prilikama i kombinirala sa raznim drugim komadima.

Međutim outfit za subotnju špicu i uživanje, je morao da bude udoban i naravno  skladan.
Zato je moj današnji izbor, razvne sandale, mnogo crne, par srebrenih detalja i sunčane naočale.

Nadam se da vam se dopada moj današnji  outfit, sutra vas čekam na blogu sa jednim potpuno drugačijim postom.

Šaljem vam svima veliki poljubac!












 Skirt- Stradivarius
Necklace- OZ nakit
Belt- Zara
Shoes- Tommy Hilfiger
Bag- Bata
T-shirt- s.Oliver (Azel)



You may also like

3 komentara:

  1. Pretty! Love your necklace!
    xx
    theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  2. tebi jako dobro stoji ova dužina suknje...a ja ih isto jako volim jer su strašno praktične.
    Divna kombinacija...jako ženstvena....
    Super izgledaš!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna duzina suknje, bas mi se dopada otufit i ogrlica je fantazija :)
    Kiss
    New post is up guys :)
    Check out on: http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2015/06/my-design-blue-and-orange-dress.html

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.