Spring love

/
7 Comments


Cao dragi moji

Kako vi uživate u ovim  proljetnim danima?
Meni je proljeće  omiljeno doba u godini, i trudim se da maksimalno iskoristim  ovo divno vrijeme.
U modnom smislu proljeće je idealan period da se  igramo kombinacijama.
Ja uživam da nosim outfite poput ovog danas, kožna jakna, majica sa printom, lepršava suknja i tenisice = omiljena kombinacija.
I da, postala sam opsjednuta tenisicama u zadnje vrijeme.
Moje omiljene New Balance tene, pronašla sam u Pragu, i to su definitivno najudobnije tene ikada.
Želim ih u svim bojama i modelima,  meni su savršene.

Kako vam se dopada outfit ?

Love S.






















                                                                   Skirt- Bershka
                                                              T-shirt- Pull and bear
                                                                 Jacket- Pull and bear
                                                                  Bag- Accessories
                                                                Shoes- New Balance






You may also like

Broj komentara: 7:

  1. Love your skirt!
    xx
    theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican outfit i jedna odd mojih omiljenih proljetnih kombinacija, leprsava suknja i kozna jakna! :)

    http://fashionistabih.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno!
      Totalno sam poludila za tom kombinacijom.

      :)

      Izbriši
  3. Draga ovo je vrh vrh! Rado bih ovo nosila! :***

    New post: http://marinailes9.blogspot.com/2015/05/baggy-jeans_1.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepa kombinacija, svaka cast ! :)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.