Sarajevo

/
4 Comments




Cao dragi moji,

Prošli vikend provela sam u divnom Sarajevu, razlog mog dolaska je bio event namijenjen Bh dizajnerima i blogerima. O tome ću vam nešto više reći u narednom postu, a sada za vas imam jedan od outfita koje sam nosila. Sarajevo je grad koji ja jako volim, i rado mu se vraćam svaki put. 

Svaki je grad priča za sebe, ali Sarajevo – to je poseban grad, grad koji ima dušu i nikoga ne ostavlja ravnodušnim. O njemu se ne može tek tako pričati, ono se mora doživjeti, a onda se mora zavoljeti.

Za potpuno uživanje u ovom gradu, odabrala sam udoban i slojevit outfit, dodala par detalja i ''voila''

  Love S.













Bag- Moschino
Shoes- H&M
Shirt- Zara
Trousers- Zara
Jacket- Terranova














You may also like

4 komentara:

  1. Prelepo kao i uvek.Jel mozes da mi kazes gde su kupljene ova haljina i ogrlica?I jesi skoro kupila?Hvala unapred.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!

      Haljinu sam uzela u Stradivariusu, prije par dana, tako da ih još ima sigurno.
      A ogrlica je poklon iz Qatar-a.

      Kisses.




      Izbriši
  2. https://instagram.com/p/24OBvNI7pZ/?taken-by=selma_bijedic zaboravila sam link.:D

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful look! Love the denim jacket!
    xx
    theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.