#mondayfunday

/
3 Comments



Cao dragi moji,

Nadam se da uživate u ovim sunčanim danima, a i u ponedjeljku.
Ja pak, nisam  fan ponedjeljak, možda patim od vikenditisa, ne znam ?!
Pošto nisam ljubitelj prvog dana u sedmici,ponedjeljak  je uglavnom rezervisan za udobne outfite.
Ukoliko me pratite, onda znate koliko volim maxi suknje.
U proljetnoj sezoni ove suknje su, naravno, nezaobilazni komad odjeće!
Današnji outfit je jednostavan; crop top, kožna jakna, duga suknja i gležnače.


Nadam se da vam se dopada moj današnji outfit, ljubim vas i volim!













Skirt- ZARA
T-shirt- Stradivarius
Jacket- Pull and bear
Bag- H&M
Shoes- H&M


You may also like

3 komentara:

  1. Love your jacket! You look so pretty!
    xx
    theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno..Jel mozes molim te da mi kazes koju nijansu BOURJOIS pudera koristis?

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.