RED is the New BLACK

/
19 Comments

Dobar dan dragi moji!

Crna, crvena i bijela boja klasične su i ujedno temeljne boje, ja ih nazivam bojama Minnie Mousse. Crna je modni klasik i oduvijek označava eleganciju, u kombinaciji sa bijelom izgleda jednostavno a opet glamurozno. Sa crno bijelim kombinacijama se ne griješi, jer te dvije boje čine savršen sklad. Iako monoliticne kakave jesu same za sebe,  one uvijek pronađu put jedna do druge. Dok je kod crvene druga priča, crvena je jaka boja, puna života i optimizma, dovoljno se reći da je to boja sreće! Ja danas nosim par crvenih detalja  koji su imali zadatak da podignu outfit ja mislim da su uspijeli a vi ?

Već duže vrijeme tražim idealni kaput i nažalost nisam ga pronašla, tako da sam se bacila u raspremanje ormara i pronašla ovaj klasičn '' pepito'' kaput koji sam kupila prošle godine.Ovaj kaput je jedan od onih stvari koje ne izlaze iz mode, ali za mene je previše jednostavan tako da sam na njega uvijek dodavala neke ukrase, ipak danas sam se odlučila da preko njega obućem crni prsluk od lažnog krzna, meni se ovaj spoj jako sviđa. Tako da ako i vi imate neku stvar koja vam je dosadna, stara ili vam trenutno ne odgovara iz nekog razloga uvijek je možete popraviti  nekim dodatkom, pa žasto ne i krznenim prslukom. Moda je igra zar ne ?












                                                                    
 Shirt- ZARA
Skirt-ZARA,
Hairband- ZARA,
Belt-ZARA, 
Scarf- ZARA,
 Cardigan-BENETTON, 
Watch- DANIEL WELLINGTON,
 Sunglasses- CHANEL (Pearl Collection), 
Scarf- ZARA
Boots- AZEL
Bag-NEW YORKER,
 Coat-COMMA'







You may also like

Broj komentara: 19:

  1. Amazing look the coat is beautiful and the bag is too nice :D Great pics
    New post in my blog dear :)
    Kisses

    xx Lisbeth
    novedadesatualcance.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši
  2. Like red :D
    http://untealdia.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobar outfit draga! Sve je odlično! :)♥

    Pratim te, uzvrati. :)

    xx

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super mi se svidja tvoj look. Predobro ti stoji, i crveni detalji su ekstra!
    Love Emina

    www.fashionbyemina.blogspot.com
    -> New post is up - Check it out - I would love to hear your thoughts on it!

    OdgovoriIzbriši
  5. loving black long coat
    Great Post. Lovely Blog. I am really loving your blog.
    I am following your blog. Hope you will follow back. xxx Keep in touch
    BeautyDrugs new blog post click & comment

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, jako mi se sviđa ovaj look, kaput je divan, detalji su super! :)

    Hvala što me pratiš, vraćam praćenje <3

    Brina xoxo, http://sweetstreetstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas ti lepo stoji crvena,jako je efektana odlicna za detalje,svidja mi se tvoja kombinacija!

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. You look awesome! I am soooo amazed by your style!
    Wow, wonderful pieces! I am soo in love with the coat!
    Perfectly combined! DW <3<3

    What about follow4follow? Would be sooo happy if we would stay in touch!
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdgovoriIzbriši
  9. Love your red! Those accessories are so much fun. Thanks so much for stopping by my blog!

    Amy Ann
    The Real Arnolds

    OdgovoriIzbriši
  10. WOW! You look awesome. Love your coat & bag ;-) Follow you Dear
    Xoxo

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.