DIY easy project

/
17 Comments






Cao dragi moji :)

Ako i vi volite kristale, perlice i šljokice, a još više volite da od stare stvari napravite novu onda je ovo post za vas. 
Ja sam od onih osoba koja će se u prodavnici prvo zakačiti za neku stvari koja je ukrašena bilo sa kristalima, šljokicama, nitnama... nije bitno, važno je da ukrašena.
Ali problem svih nas je što nema mnogo takvih stvari u ponudi i većina tih stvari je dosta precijenjena, a kada su na sale-u  pola kristala, šljokica, perlica nedostaje. Frustrirajuće zar ne ?!
Danas cu vam pokazati jedan jako jednostavan DIY projekat, ja sam željela da ovu staru basic H&M majicu doradim i stvorim novi zanimljivi komad.
Vrlo je jednostavno dakle potrebne su vam samo dvije stvari: ljepilo i kristali.
Ja sam kristale uzela u prodavnici repromaterijala, cijena istih je presmijesna tako da se doista isplati uzeti ih i napraviti neku novu stvari. Možete ih ljepiti na sve ja sam ih kačila pomocu ovog pištoja za vruće ljepilo, njega sam nabavila u Bau Hous-u  košta oko 10 KM što se također isplati jer je doista jednostavno za korištenje  i a da uhvati vas ''manija'' ljepljenja, bar mene jeste. :)
Možete ih kaciti na sve i svašta, a najvažnije ja da ne spadaju samo  morate paziti kod pranja, i to je to. Jedno je sigurno moja opesija kristalima je pocela i definitivno cu ih kaciti na sve moguce predmete.Ukoliko ne znate što da napravite uvijek možete pronaći nesto na Pinterestu ili sličnim stranicama, ideja je mnogo  a ograničenja malo, zato ako niste, obavezno probajte DIY projekte, jako su zabavni. :)





You may also like

Broj komentara: 17:

  1. Nice DIY!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo mi se sviđa ovaj DIY post. Sve vise i vise volim ovakav tip postova. Blog ti je super. Sve pohvale
    Pratim te uzvrati ako mozes <3
    Posetite moj blog i uclanite se ako vam se sviđa:
    http://suzanas1.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti puno!
    Drago mi je da ti se dopada.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Selma, obozavam ovakve DIY projekte, super si to odradila...ja bih volela da nisu te sitnice kreativne toliko skupe...ovde kod nas u Novom Sadu ima svega, ali je bas preskupo..
    Divan ti je blog :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno draga Nina na tako divnim rijecima.
      Ja sam luda za DIY projektima, tako da cim uhvatim vremena nesto pravim, a nisam znala da su skupe tako, u Bosni tacnije u Mostaru možeš naci dosta jeftinog repromaterijala ali ipak nabolje je preko Ebay-a naruciti.

      Kisses. :-***

      Izbriši
  5. This is such a great way to dress up a basic shirt! I love it!

    Have a nice day

    XxMO
    madame-ostrich.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Like your blog very much!
    Kisses from: http://untealdia.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajna ideja! Moraću i sama da probam tako nešto! :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo!
      Jako je jednostavno za napraviti, pokušaj jako ce ti dopasti :)
      Kisses.

      Izbriši
  8. Super post i super idea Selma...izgleda prelepo...primetila sam na jednoj od slika tvoju ruku i mnogo mi se svidja taj zeleni prsten :-)


    http://www.fashionpumpkin.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo divna!
      Prsten je moja ljubav na prvi pogled. :)
      Hvala jos jednom!
      Kisses. :*

      Izbriši
  9. such a great idea! Love it! <3

    www.caterinacatalano.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Great work and you look absolutely magnification.
    i just followed u. hope u'll follow me back.
    http://twinladybug.blogspot.com
    have a great week.
    love & kisses from Melbourne.

    OdgovoriIzbriši
  11. Like your blog very much! showing someone who you are through your fashion choices and using your clothes to tell someone something about you.
    Buy Etizolam

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.