Classic Beige

/
4 Comments





Bag- Zara,Turtle- Zara, Cardigan- Zara, Jeans- Zara, Belt- Zara, Necklace- Stradivarius,
Ring- Ysl, Beanie-Accessorize.com

Bež boja je definitivno moja omiljena boja za jesen i zimu.
Coco Chanel je jednom rekla: "The best colour in the whole world, is the one that looks good, on you!".  I da slažem se 100% sa Coco, možda će bež uskoro biti moja boja.
Jedan od trendova, koji su najpoznatiji dizajneri najavili još u proljeće  su majice i džemperi s izuzetno visokom roll kragnom u stilu sedamdesetih. Ovaj odjevni predmet svi svakako nosimo svake jeseni i zime bez obzira na trendove. Idealne su za ove zimske dane a plus  jako su  udobne i elegantne.
I stvar koja je meni omiljena i koju defitivno nosim svake sezone su pleteni džemperi, što deblji i širi to bolje. Ja sam svoj pronašla u Zari i meni se jako dopada jer je prvenstveno jako topao idealan je za casual outfite, a nautralna boja mu daje mogucnost kombinacije sa svim ostalim komadima.
Ipak ja sam danas odabrala outfit u ovim zemljanim i neuralnim tonovima, dodala gomilu aksesoara i to je to.
Nadam se da vam se dopada ovaj outfit ja sam zaista uzivala noseći ove bež nijanse.


You may also like

4 komentara:

  1. Great colors! Love the beanie!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  2. Selma ovo je fenomenalan post, obozavam tvoj blog! Divnasi! :***

    New post: http://marinailes9.blogspot.com/2015/01/winter-outfits.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,puno,puno! :-*
      Jako mi je drago mi je da ti se dopada. :)
      <3
      Kisses.

      Izbriši

Pokreće Blogger.