Fringe boots

/
10 Comments


Blazer: s.Oliver, T-shirt: H&M, Jeans: Zara, Necklaces: Zara, Boots: G.one (Azel), Bag: H&M 












Retro moda je inspirativna kreatorima, pa su se u trendu našle i rese, koje su bile vrlo popularne 80-ih, a sada su se pojavile u modernijoj verziji. Ja jako volim Boho stil, pa tako i rese u svim oblicima. Rese su nešto sto je svake sezone IN, a ove godine one dominiraju, što mi je jako drago. Generalno mrzim da budem žrtva modnih trendova, tako da spajam ono što se nosi te sezone  i ono što se meni nosi u datom trenutku. Za dobar styling nije bitno hoćete li se obući samo u jedan brend ili ste se pak opredijeli za određeni stil, smatram da je bitno spajati spojivo i nespojivo, jer u tome i  jeste  sva  smisao. Ja ne bih bila ja da  nešto ne pomiješam, i to je jednostavno tako. I da zaljubljena sam u ove čizme, slućajni ulov u Azelu, odbijam da ih skinem do daljnjeg :). Ovo je bio moj  outfit za rano popodnevno kafenisanje sa prijateljicama i lutanje po gradu. Kako vam se sviđa?


You may also like

Broj komentara: 10:

Pokreće Blogger.