Travel And Discover

/
2 Comments




Cao dragi moji,

Nadam se da uživate na nekoj od destinacija, a i ako niste sigurno ste pronašli način za punjenje baterija i potpuni odmor.
Ja svoj odmor provodim u Albaniji sa porodicom i prijateljima, i uživam u svakoj sekundi.
Od jutra do mraka sam na plaži, u opuštenom izdanju,  i  to mi potpuno odgovara,
Međutim pošto sam prvi put u ovoj zemlji morala sam da je upoznam, tako da smo na kratko napustila plažu i zaputila se u Tiranu, njihov glavni grad.
Ajd pogodite šta mi se najviše dopada u Tirani ?
Hah nije teško, upravo ove arhitektonske instalacije, poznatih svjetskih građevina.
Nemam pojma šta je ovo i zbog čega je to baš tu, ali znam da je jako fora.
Ne bi bilo loše imati Big Ben ili Notre Dame instalaciju u dvorištu zar ne ?
















Short- ZARA
Shirt- ZARA
Belt- ZARA
Bag- ZARA
Sneakers- NIKE





You may also like

2 komentara:

  1. baš su divne ove mini građevine...fantastično izgledaš! Sviđaju mi se jako crvene suknja hlačice i torba.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Love to see stripes with bright orange!
    xx

    Too Faced giveaway - www.theblackblush.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.