Avon

/
1 Comments







Prije mjesec dana ostvarila sam saradnju sa Avon timom, te sam u zadnje vrijeme probala mnogo njihovih proizvoda.
Neke od proizvoda ja lično koristim već duži period ali postoje neki koje sam tek sada probala.
Avon me redovno iznenadi novim stvarčicama, a ja zaista uživam da dok ih isprobavam i koristim.
U ovom postu ću vam pokazati koji se proizvodi meni više sviđaju a koji malo  manje.
Generalno, moji utisci su jako dobri.

Da li vi koristite neke Avon proizvode i  kako vam se dopadaju? 




Avon Kohl



Lično, nisam baš neki ljubitelj  olovaka za oči, jer nisam precizna u nanošenju istih pa ih izbjegavam.
Ne znam koliko sam sada kompetentna da pričam o istim jer iz ne koristim i općenito sam ih jako malo probala.
Međutim kod ove Avon  Kohl olovke mi se jako dopada ova divna plava boja.
Jednostavna je za nanošenje čak i za nas amatere.



Avon glimmerstick - Diamonds




Ove olovke dolaze u nekoliko različitih nijansi ja sam probala dvije, crnu i ovu plavu.
I jedna i druga su mi super, Sve dolaze sa šljokicama u odgovarajućoj boji koje nisu prevelike, već taman.
Meni se lično najviše dopada Twillight sparkle,  koja dolazi u  predivnoj kobaltno plavoj boji.
Ovu olovku sam najviše koristila, jer zaista ima izvrsnu pigmentaciju a i boja je totalno morska.






Avon Eyeshadow Primer




Pošto redovno stavljam sjene, baza za sjene je proizvod koji koristim bez obzira da li je u pitanju daily look ili neka konkretnija going out varijanta.
Baza je kremaste strukture i dolazi u boji Light Beige.
Odlična je za nanošenje, i dovoljno je da je nanesete jako malo.
Zaključak je da ova baza definitivno radi svoj posao.
Pojačava intenzitet sjenke te je drži jako dugo na očima, meni su sjene ostale ne dirnute i nakon 8 sati.
Ja ovu bazu koristim već duži period i zaista sam jako zadovoljna  istom.
Zato za cijenu i kvalitet moja ocijena je 5+.



Avon Nail Polish




Magic Effects Fringe lak za nokte Lak za nokte sa 3D efektom koji se može koristiti kao završni lak ili samostalno. Dolazi u 4 neodoljine nijanse.
Ja sam zaljubljenik u šljokice tako da šta vam mogu više reći osim što me je oduševio na prvu.
Postoji mana jako ga je teško skinuti sa nokta, pa sada ne znam  koliko  je to mana? 
 Zaključak - jako postojan!



Avon Glow Nailwear Pro+ /Flaming Orange
Kada sam vidjela da sam dobila ovaj lak za nokte, prvo što me je privuklo je njegova boja.
Boja mu je tako dobro, previše dobra!
Savršen je za ljeto, postojan je i najbolje od svega je da sadrži sitne šljokice koje se presijavaju. Ovo je moj favorit za ovo ljeto.


Avon Luxe lipstick



Avon Luxe kolekcija je jedna od najelegantnijih izdanja ove kozmetike, koju karakterišu preljepa zlatna pakovanja. 
Pozitivna stvar  kod ovog karmina je ta što je izuzetno kremast, lako klizi po usnama i ne razmazuje se. Neće isušiti usne ili dodatno istači suhe dijelove. U sebi sadrži sitne ćestice glitera, koje se na usnama skoro i ne primjećuju. 
Negativna stvar  je pigmentacija, koja je izuzetno slaba, i potrebno vam je bar tri sloja da dobijete neku boju. Ne znam kakav je slučaj sa ostalim nijansama, ali sto se ove tiče, moglo je biti i boje. Međutim ja ga koristim, i super mi je za dnevni look, jer ima tu finu neutralnu nijansu. Mislim da je dobar za ljeto kada ne trebamo da forsiramo tešku šminku, pa tako da bar tokom dana izbjegavamo teške karmine.




Avon- Ultra color indulgence



Avon Ultra Color Indulgence karmini sadrže i SPF 15 koji štiti usne od štetnih sunčevih zraka, koji mogu izazvati ispucalost i depigmentaciju usana i ljeti i zimi.Dostupni su  u 20 atraktivnih nijansi inspirisanih cvjetnim motivima. Ono što je karakteristično za ove ruževe jeste hidratantna gel formula, svježa boja i lagana tekstura bez voska, pa tako nije ni čudo što više podjeća na balzam nego na klasični ruž. Veliki plus je što svaka od nijansi na usnama izgleda baš onako kako je prikazana.





Big & Daring Volume Mascara



Nisam baš tip osobe koji voli da često mijenja kozmetiku, a posebno ne, puder i maskaru.
Jako se teško natjeram na takav tip promijene, pa je tako bilo i ovaj put.
Nakon što sam dobila ovu maskaru odmah sam je ostavila sa strane, međutim nekoliko dana poslije sam je probala.
Stavila sam jedan sloj maskare i očekivala čudo.
Međutim čudo se nije dogodilo, samo mi je posložila trepavice i lagano ih izvukla.
Moram priznati da nisam bila baš zadovoljna.
Ali znala sam da sigurno postoji neki trik, jer je oblik četkice zaista obećavajući.
Trik je u tome da je trebate nanositi u 2 do 3 tanka sloja i na kraju rezultat bude odličan!
Vrlo je povoljna i mislim da radi dobar posao za ovako nisku cijenu.












You may also like

1 komentar:

  1. Odlican outfit Selma, ja radim sa avonom vec 4 godine i zadovoljna sam sa njihovim proizvodima! Postala sam clan tj citalac tvog bloga nadam se da ces i ti mog! <3

    New post: http://marinailes9.blogspot.com/2015/08/sea-becici-budva-rafailovici.html

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.