Wild Side

/
4 Comments







Cao dragi moji!

Mjesec Juli, je jedan od mojih omiljeni mjeseci, jer konačno je vrijeme odmora, kraj ispita i početak onog pravo ljeta i uživanja.
Moj Juli, nije mogao početi bolje, sa 600.000 pregleda, dali ste mi dodatni vjetar u leđa.
Taj me je vjetar dobacio na vrh brda u ovo malo čudo prirode!
Ovu lokaciju sam otkrila slučajno i znala sam da baš tu moram slikat ovaj outfit.
Mislim da vam ne moram govorit da su mi ovo omiljene fotke ikada!
Jako volim ovaj spoj, country i rokerskog stila na moj način.
Nadam se da vam se dopada outfit, lokacija i fotografije, jedva čekam da vidim vaše komentare!

Ljubim vas i volim!





























Dress- ZARA
High-heel sandals- Jessica Simpson BCBG
Jacket- Pull and Bear
Sunglasses- Have2have






You may also like

4 komentara:

  1. Love your jacket!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepe su slike draga!! Super izgledas :*
    Love Emina

    www.fashionbyemina.blogspot.com
    Instagram: http://instagram.com/eminamasovic

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.