Into the Wild

/
11 Comments




Cao dragi moji!

Ako me pratite onda znate da sam oduševljena ovom lokacijom i da, morala sam fotkati još jedan outfit baš tu.
Lično sam veliki zaljubljenik u prirodu, pa kada otkrijem lokaciju poput ove, te napravim spoj prirode i mode, pa šta da vam kažem... tada nije niko sretniji od mene!
Outfit je malo drugačiji u odnosu na dosadašnje kombinacije i inspirisan je upravo duhom Indije i dalekog Istoka.
Oduvijek me je nešto privlačilo prema toj zemlji, fascinantna mi je njihova kultura,običaji, način života, a posebno moda.
Detalji su također bitan dio ovog stila. Ponekad su samo oni dovoljni da cijeli vaš izgled dobije pečat Indije!
Indijke su žene koje su uspjele da pretvore tradicionalne nošnje u pravi modni hit!
Ja danas nosim njihov tradicionalni ''Choli'' ili na ''našem'' Crop Top, koji je napravljen od svile i ručno ukrašen perlicama.
Nešto ovako sam tražila jako dugo, i pronašla na mjestu na kojem sam se najmanje nadala, u jednom Outlet dućanu, kupila sam ga po nekoj jako smiješnoj cijeni, a kada sam vidjela prvobitnu cijenu koja je veća jedno 20 puta šokirala sam se.
Ovo je bio dobar ulov, pa ako je suditi izgleda da imam sreće.  Iako sam se odlučila za ovu maksi suknju iz Zare jer se više uklapala uz ovu lokaciju, moram vam priznati da ovaj top jako volim da nosim uz Boyfriend jeans i dobre štikle. Obožavam taj spoj!


















Skirt- Zara
Crop-top- Hand Made
Headband- Bershka






You may also like

Broj komentara: 11:

  1. Prelepa kombinacija! I lokacija takodje; super uz ovaj outfit :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastic pictures!
    xx

    www.theblackblush.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. uistinu predivna lokacija ! a outfit ti je odličan ! super za ovakve vruče ljetne dane :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je savršeno! Kao iz nekog časopisa! :)
    Ako nekada budem posetila Indiju, mislim da ću morati da idem sa nekoliko praznih kofera :D ;)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepo, stvarno imaš dara za fotkanje! :) Samo nastavi! Kisses, Nejrasel. http://nejrasel.blogspot.com/2015/07/the-lion-t-shirt.html

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.