Turban chic

/
4 Comments

Boots- Replay, Jacket- Zara, Bag-H&M, Cardigan- Zara, Skirt- H&M, Belt- Zara, Necklace- Accessorize.uk, Turban- Freya









Cao dragi moji :)

Danas nosimo mnogo crne, malo sive,  košulju od jeans-a, par detalja i ''voila'', opšteni outfit za početak ove godine.  Ja sam ovu godinu počela uz novi modni dodatak- turban. U modu ga je uveo legendarni pariški couturier, Paul Poiret, nosile su ga holivudske dive Greta Garbo, Lana Turner, Elizabeth Taylor, Barbra Streisand, a u novije vrijeme na turban su nas podsjetile modne ikone Kate Moss i Sarah Jessica Parker. Popularan je već nekoliko sezona pa tako i ove, ja sam svoj pronašla na stranici Freya design, i zaista je super za kombinovanje i da turbani su jako chic!

Nadam se da vam se dopada moj današnji outfit :)   

 Love S.



You may also like

4 komentara:

  1. You look great :)

    thank you for your comment on my blog! As you asked, I'm follwing you, waiting for you on my blog!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  2. Amazing look, I really like the cardigan and the skirt is too nice :) Great pics
    New post in my blog dear :)
    Kisses

    xx Lisbeth
    novedadesatualcance.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam turbane a tebi taj stoji savršeno kao i cela kombinacija! Dokazala si da opuštena i topla odeća ne mora da bude dosadna nego baš naprotiv! ;)

    http://fashionabejita.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala puno na tako divnim rijecima.
    :)
    kisses.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.