Mademoiselle

/
0 Comments



Kultne jaknice od tvida sa paspulima je postala “evergreen” model. Razlozi zbog kojih je ovaj model postao toliko popularan su između ostalog, iznimno je udoban, savršen je za posao, beskrajno je ženstven i zavodljiv i ono najvažnije nema rok trajanja! Odlučila sam da ga kombiniram uz mini suknju u bež boji, ušuškala sam se u toplu dolčevitu, svemu tome sam dodala čizme iznad koljena od brušene kože. Kao šlag na kraju, dodala sam šešir te tako unijela dozu pariškog šika. Pariz mi je udaljen kilometrima, ali me je dovoljno jako inspirisao - toliko da već zamišljam da pijem latte macchiato i jedem Macarons na Champs-Élysées. Pariz će čekati mene, a do tada ja ću nositi naš bh. brend  na pariški način. Vama predlažem isto!

A kako sam ja kombinirala ostale ModaMo komade iz njihove prve linije možete pogledati na MODAMO.info











You may also like

Nema komentara:

Pokreće Blogger.